Kvalitetspolicy
Italienexpressen AB är ett privatägt speditionsföretag som erbjuder snabba
och säkra transporter med bil till och från Italien.
Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla och förbättra kvaliteten på både medarbetare och tjänster.
- Kvalitetsarbetets främsta mål: Nöjda kunder
Vårt absolut viktigaste mål med vårt kvalitetsarbete är nöjda kunder.
Vår kvalitetspolicy bygger på att alla våra medarbetare ska ha hög kompetens och i sitt dagliga arbete ta ansvar för kvaliteten.
- Viktiga punkter i vårt kvalitetsarbete
- Vi ska ge exceptionellt god service
- Vårt val av leverantörer ska följa våra egna högt ställda kvalitetskrav
- Kunden ska erbjudas leveransprecision, kvalitet och rätt prisbild
- Vi ska kontinuerligt utveckla och förbättra våra tjänster
- Hög kvalitet konkurrensfördel
Kvaliteten i vår verksamhet ska vara av sådan beskaffenhet att den ska utgöra en avgörande anledning till att välja oss som framtida leverantör.
- Dagligt kvalitetsarbete ger utveckling och förbättring
I vårt dagliga kvalitetsarbete ska externa såväl som interna krav uppfyllas och leda till ständig utveckling och förbättring för både medarbetare och kunder.